Promotiecommissie ‘365 dagen bloemen’ is een samenwerking aangegaan met het online platform Bloomer. Samen ontwikkelen zij tools om de verkoop van seizoensbloemen bij bloemisten te vergroten.
Klanten van Bloomer kunnen in de webshop de categorie ‘365 dagen bloemen’ selecteren; hierdoor kunnen zij met één druk op de knop het assortiment uit het magazine selecteren. Chris Camfferman, marketing manager bij Bloomer: ‘Wij vinden het magazine van ‘365 dagen bloemen’ mega-interessant voor onze ‘bloomisten’. Content is heel belangrijk, zeker voor detaillisten. We verspreiden het magazine dan ook sinds een half jaar kosteloos onder onze klanten in vier landen. De samenwerking is heel natuurlijk ontstaan, het gaat om elkaar sterker maken en iets gunnen. Daar worden we heel blij van, zo kunnen wij onze klanten nóg beter helpen.’
De promotiecommissie heeft ook speciaal voor de klanten van Bloomer een raamsticker ontwikkeld die de bloemisten kan helpen de lente op de winkelvloer te helpen. Deze ontvangen zij bij aankoop van 150 euro aan voorjaarsbloemen. De actie loopt tot en met 30 april.
Bron en foto: 365 dagen bloemen