Samenwerking FleuraMetz en Coloured by Gerbera van start

FleuraMetz en Coloured by Gerbera hebben hun samenwerking, die aansluit bij de lopende campagne #feelinggerbera officieel ondertekend. FleuraMetz wil bloemisten en arrangeurs via online en offline marketing inspiren en dee nieuwe gerbera-campagne leent zich uitstekend voor deze doelgroep, aldus de groothandel.

Arrangeur Björn Kroner is boegbeeld van de campagne en zal zowel in video als tijdens workshops de toepasbaarheid tonen aan de bloemisten. ‘De gekozen aanpak is een perfecte tweetrapsraket om de veelzijdigheid en toepasbaarheid van de bloem te tonen. We zijn erg enthousiast over deze samenwerking en kijken uit naar een succesvolle gerbera-campagne binnen onze Duitstalige markt’, vertelt Kim Berns van FleuraMetz.

V.l.n.r.: Cees Rombouts en Roy van Kester (namens Coloured by Gerbera) en Kim Berns (FleuraMetz).

In september organiseert FleuraMetz op drie locaties in Duitsland het Festival der Flora. Een evenement met als doel de bloemist te inspireren en conversie te stimuleren. De producten zijn direct te koop, overal liggen productlijsten en er lopen verkopers van FleuraMetz rond. Ook hier zullen de zeven Gerberacategorieën optimaal uitgelicht en toegepast worden met demonstraties, productpresentaties, een wedstrijd en festivalfavorieten.

Bron en foto: FleuraMetz

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties