Actief inspelen op gastvrijheid, trendhuisjes en nieuwe servicemogelijkheden dragen bij aan de kwaliteitsslag van &Trendz. De vernieuwde beurs voor de retail- en detailhandel vindt plaats op 25, 26 en 27 september in Evenementenhal Hardenberg.
,,In de detailhandel wordt het ’hapje en drankje’ steeds belangrijker’’, legt Marc Chardonnens van Evenementenhal uit. ,,&Trendz speelt hier op in door gastvrijheidtrainingen en professionele wijn- en koffieproeverijen aan te bieden. Onder meer wordt antwoord gegeven op de vraag: hoe belangrijk is het kopje koffie in je winkel?’’
Trendhuisjes
Op de beursvloer richten stylistes meerdere trendhuisjes in met producten van exposanten. Zij krijgen zo de kans om hun producten te etaleren. Bezoekers kunnen, doordat op elk product een verwijzing staat, zien waar het product op de beursvloer te verkrijgen is. Tegelijkertijd doen zij inspiratie op voor de inrichting van hun winkel.
Leadboosters
Omdat veel standhouders geen tijd hebben om nieuwe klanten te benaderen op de beursvloer, introduceert &Trendz-organisator Evenementenhal zogeheten leadboosters. Medewerkers vragen gasten waarnaar zij op zoek zijn om ze vervolgens mee te nemen naar de aanbieder van het genoemde.
Nieuw is voorts &Trendz Fresh voor beginnende en kleine ondernemers en het zetten van voet op Duitse bodem. De editie in Bad Salzuflen vindt plaats op 10, 11 en 12 juni 2017. De eerstvolgende editie van &Trendz in Nederland is op 21, 22 en 23 augustus in Gorinchem.
Bron en foto: Evenementenhal