Bloemenbureau Holland heeft tijdens de uitreiking van de prijzen voor beste marketingcampagnes een bronzen Exprix ontvangen. De organisatie kreeg de prijs voor de lancering van het online magazine The Green Gallery in mei 2015.
De jury was met name lovend over de bijzondere uitvoering van het pr-event. ,,Te midden van andere productlanceringen blijft de campagne voor The Green Gallery echt hangen. Creatief ziet het er fraai uit. De executie is bijzonder. Dat is belangrijk, want een campagne staat of valt bij een goede executie. Het online magazine van Bloemenbureau Holland nodigt echt uit tot lezen. Om online abonnees te werven is actief gestuurd op online influencers. Via hen wil het Bloemenbureau op het netvlies komen van een jonge, kritische en trendy doelgroep. Het beoogde aantal abonnees is royaal overschreden,’’, aldus juryvoorzitter Jacqueline Smit.
Over The Green Gallery
Het online magazine The Green Gallery laat consumenten op geheel eigen wijze de schoonheid van bloemen en planten ervaren. Esthetisch, rauw, vrouwelijk, betoverend en eigentijds. Het magazine is een online galerie waarin bloemen en planten worden gepresenteerd als muze voor liefhebbers van mode, food, design, kunst en interieur. The Green Gallery is beschikbaar in het Nederlands, Duits, Engels en Frans en komt meerdere malen per jaar uit. Het derde nummer is onlangs uitgekomen. Het magazine viert in deze editie, met als thema ‘Shifting blooms in Spring’, de natuur wederom op uitbundige en eigentijdse wijze.
Bron en foto’s: Bloemenbureau Holland