Frans en Philly de Laat van Medinilla Bloemsierkunst in Tilburg presenteren op het Florist Event hun succesvolle promotieactie. Het Florist Event, onderdeel van de Seasonal Trade Fair, vindt op plaats op 9 maart.
Met hun creatieve zomeractie wisten Frans en Philly de Laat de voor hun rustigste week van het jaar om te zetten in een week met een omzetstijging van 37% ten opzichte van eerdere jaren. Ook ontvingen zij meer bezoekers in hun winkel, groeide het aantal likes op hun facebookpagina flink en verhoogde de actie de motivatie van de medewerkers. Hoe dit tot stand kwam, vertelt het bloemistenechtpaar op 9 maart tussen 20.30 en 21.00 uur.
Inspiratie
Het Florist Event biedt ook op vakgebied voldoende inspiratie. Er zijn demonstraties van Pim van den Akker en Geertje Stienstra en er is een Floral TweetJam waarin acht designers aan de slag gaan met commercieel bloemwerk. Verder kunnen bloemisten en kwekers met elkaar in gesprek tijdens de ’eat&meet’ vanaf 18.00 uur, geeft Henk van Dongen een masterclass shopmarketing en gaat Susan Iping, campagnemanager Bloemenbureau Holland met bloemisten in gesprek.
Het Florist Event en de Seasonal Trade Fair vinden plaats in de bloemenveiling Royal FloraHolland in Naaldwijk. Kijk hier voor het volledige programma.
Bron: Royal FloraHolland | Foto: Paula van der Hulst