VBW-studieclub werkt mee aan wintereditie Bouquet Tales

Twaalf bloemisten van de VBW-studieclub noord hebben aan de nieuwste uitgave van Bouquet Tales meegewerkt. Het magazine staat in het teken van de winter en de feestdagen.

‘Waarom vooral groene takken en blinkende kerstfrutsels? Is het niet veel mooier om met een verrassend wit of juist spannend kleurrijk boeket vol verse bloemen de winter of kerstsfeer in huis te halen?’ In de nieuwe winter- en interieurspecial van Bouquet Tales staat die ‘marktkans’ voor bloemisten centraal. Het is een uitgave vol trendthema’s en winterse boeketten uit het Bouquet Tales Lab, dat voor deze editie neerstreek in het Friese Workum. Twaalf bloemisten van de regionale VBW-studieclub stortten zich vol enthousiasme op het aanbod Bouquet Tales-producten als chrysanten, calla’s, hortensia’s, Avalanche+-rozen, anthuriums en seizoensproducten als Bouvardia en Skimmia.
Het Friese ‘Lab’ leverde niet alleen boeketwerk voor de feestdagen op, maar vooral ook leerzame onderlinge discussies over boeketstijlen, productcombinaties, verwachtingen van klanten, prioriteiten, gewoontes, voorbereidingen en andere zaken die bloemisten tegenkomen op weg naar meer creativiteit in boeketten.

Leveranciers
De nieuwe Bouquet Tales-krant ligt vanaf nu voor bloemisten klaar bij hun bloemenleverancier. Via www.bloomtube.com/bouquettales is de krant ook online te bekijken. Het marketingconcept is een initiatief van Brigitte Hagen van Concept Factory en Marcel Jansen van Strøm Creative Marketing.

Bron en foto’s: Bouquet Tales