AmsterdamFlora is de eerste winnaar van de wedstrijd Welke bloemist verleidt het meest met amaryllis, georganiseerd door de promotiecampagne Het is weer amaryllistijd.
In het kader van de promotiecampagne bezoekt een mysteryshopper tussen oktober en januari verschillende bloemenwinkels. De winkels die in hun presentatie het meest ‘verleiden met amaryllis’ maken kans op cadeaubonnen van de deelnemende groothandels aan de actie: Dobbe Flowers, Weerman Bloemen en FleuraMetZ. AmsterdamFlora is de eerste winnaar van deze wedstrijd.
Seizoensverlenging
De focus van de campagne Het is weer amaryllistijd ligt op seizoensverlening: amaryllis/Hippeastrum is niet alleen rond Kerstmis interessant voor de bloemist, maar ook daarvoor en erna. Het brede assortiment is tot eind februari verkrijgbaar.
Bij de promotiecampagne horen veel activiteiten, zoals de wedstrijd maar ook presentaties van het assortiment bij diverse cash-and-carry’s en inspiratiebrochures voor bloemisten. De campagne is een initiatief van de Nederlandse snij-Hippeastrumkwekers, verenigd in de FloraHolland Productcommissie Amaryllis. Fresh Retail voert de campagne uit.
Bron en foto: Amaryllis Info