De tweede Bouquet Tales-krant met het thema Weddings & Wonders wordt vanaf nu door ruim negentig groothandelaren in Europa uitgereikt aan hun klanten: de bloemisten. In Nederland is de krant verkrijgbaar bij alle filialen van FleuraMetz.
De kernboodschap in de nieuwe uitgave is de creativiteit en energie die bloemisten in bruidsboeketten stoppen juist ook eens toe te passen op hun ‘gewone’ weekend- en verjaardagsboeketten. De reacties van bloemisten op de eerste krant van dit jaar waren positief, aldus de initiatiefnemers achter Bouquet Tales, Brigitte Hagen (Concept Factory) en Marcel Jansen (Strøm Creative Marketing).
Facebook-actie
Een Facebook-actie samen met bloemistenmagazine Fusion Flowers leverde ruim tweehonderd verrassende boeketten uit meer dan twintig landen op. De opdracht was een boeket te maken met minimaal drie producten van de Bouquet Tales-partners: justchrys.com, simplycalla.com, hydrangeaworld.com, pureseasonalflowers.com, avalancheroses.com en anthurium.info. Het delen van al deze boeketten leverde een bereik op van meer dan vijfhonderdduizend contacten in tien dagen. Maar ook het Facebook-boeket van de week wordt flink ‘gedeeld’ en scoort hoog in engagement.
Bron en foto: Bouquet Tales