Eerste partners tekenen overeenkomst met VoorKeur

Bloemenveiling FloraHolland en Corn. Bak BV. zijn officiële partners van de conceptstore ‘VoorKeur’ geworden. De samenwerking betekent dat beide bedrijven financieel en inhoudelijk participeren in de opzet, ontwikkeling en uitvoering van de pop-up store.

,,Het idee van VoorKeur spreekt mij aan omdat het een verrassende manier is om input van consumenten te krijgen voor de productie van nieuwe rassen’’, aldus Elly Bak van Bromeliakwekerij Corn. Bak. Frank van den Hoek voegt daaraan toe: ,,Voor FloraHolland is VoorKeur een goed instrument om in het belang van onze kwekers op kleine schaal nieuwe producten en concepten te presenteren aan consumenten en hun reacties te peilen. We willen consumenten beter begrijpen om ze ook beter te kunnen beïnvloeden. Die kennis hebben wij nodig om onze kwekers en hun klanten in een betere positie te brengen. Daarom doen wij mee.”

Eerste winkel
VoorKeur is een initiatief van Sense Marketing & More en BureauSierteelt.nl. De pop-upstore presenteert meerdere vers- en tuinbouwproducten en/of concepten van verschillende bedrijven aan het winkelend publiek en laat de noviteiten door hen testen. De eerste VoorKeur opent medio april de deuren in de Randstad. De initiatiefnemers zijn nog met een aantal andere bedrijven in gesprek om partner en/of deelnemer te worden.

Bron en foto’s: Sense Marketing & More

Frank van den Hoek (rechts) en initiatiefnemer Paul Ras (links) na het tekenen van de overeenkomst van VoorKeur.

Elly Bak, directeur-eigenaar van Corn. Bak tekent de overeenkomst met VoorKeur.