Conceptstore tuinbouw heet VoorKeur

De opzet en uitwerking van de nieuwe conceptstore voor tuinbouw- en versproducten gaat VoorKeur heten. Deze pop-upstore presenteert meerdere nieuwe producten en concepten van verschillende bedrijven aan het winkelend publiek en laat de noviteiten door hen testen. De conceptstore opent eind maart 2015 de deuren in de Randstad.

Voor dit project bundelen Sense Marketing & More en BureauSierteelt.nl de krachten. Sense Marketing & More zal zich met de exploitatie en strategie bezighouden. BureauSierteelt.nl neemt het onderzoek en de communicatie voor haar rekening.
Volgens de initiatiefnemers sluiten nieuwe producten in de tuinbouwsector vaak onvoldoende aan op de wens van de eindgebruiker, de consument. Winkeliers ervaren de producten op hun beurs vaak als niet erg onderscheidend. Door het product of concept in een vroeg stadium direct bij de consument te testen en de interactie op te zoeken, kunnen ondernemers gerichter inspelen op de behoeften van de eindconsument, aldus Sense Marketing & More en BureauSierteelt.nl.

Meedoen

Deelname aan de conceptstore wordt ketenbreed aangeboden. Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden bij beide initiatiefnemers.

Bron: Sense Marketing & More
Foto: Bloem en Blad