Maak een bijzondere creatie met Cymbidium in de hoofdrol. Dat was de opdracht van de bloemistenwedstrijd georganiseerd door de campagne ‘SnijOrchidee, Cymbidium in het bijzonder’. Jacqueline Kersten won de wedstrijd en wint een masterclass van Pim van den Akker.
Om mee te doen aan de bloemistenwedstrijd moesten bloemisten bijzonder bloemwerk tot €35 (verkoopprijs) maken met snijcymbidum en een foto van hun creatie insturen. De jury beoordeelde het boeket van Jacqueline Kersten (foto) als mooiste en origineelste. Zij wint daarmee een masterclass van floral designer Pim van der Akker voor vijf personen.
Pim van de Akker: ,,In het handgebonden boeket heeft Cymbidium als gehele tak een mooie hoofdrol gekregen. Er is gebruikgemaakt van mooie bijproducten en contrasterende kleuren. Het is een aantrekkelijk en commercieel boeket.’’ Ook de inzendingen van Peter Manders en Geertje Stienstra gooiden hoge ogen.
Promotie
De promotiecampagne voor snijcymbidium is een initiatief van de Nederlandse snijcymbidiumtelers, verenigd in de promotiecommissie snijcymbidium en de FloraHolland productcommissie snijorchidee. De campagne wordt uitgevoerd door marketingbureau Fresh Retail.
Bron en foto: Fresh Retail