Onder vernieuwd eigendom is Weerman haar premium assortiment aan het uitbreiden en introduceert het onder ‘Club Weerman’ diensten die bloemisten helpen hun kosten te besparen, omzet te verhogen en zich onderscheidend te houden.
Sinds april 2014 werkt Weerman aan het project Weerman 2020, een strategische heroriëntatie. Per 2015 wordt de nieuwe strategie breed uitgerold. Weerman Cultra heeft een kleine metamorfose ondergaan. Het premium assortiment van bloemen, planten en deco wordt de komende tijd verder verbeterd en wordt meer rechtstreeks van kwekers betrokken.
Loyaliteitsprogramma
Op de Trade Fair wordt een nieuw loyaliteitsprogramma geïntroduceerd. ,,Onze klanten hebben, om hun business succesvol te houden, in toenemende mate behoefte aan diensten die verder gaan dan bloemen alleen. Het gaat om diensten die kostenbesparend en omzetverhogend zijn. Dit naast 24/7 service, on- en offline, en een nieuw incentive programma. Het wordt begin 2015 gelanceerd’’, aldus algemeen directeur René van Dijk.
Bron en logo: Weerman