Mooiwatbloemendoen.nl lanceert bloemenfilmpje

Woensdag 24 september heeft Mooiwatbloemendoen.nl de online film The Flower Effect gelanceerd. De film laat zien dat bloemen echt een positief effect hebben op mensen.

In de korte film The Flower Effect vindt Sophie een prachtige bos bloemen. Zijn ze van Paul, de man van haar dromen? ,,Wanneer je met een mooie bos bloemen over straat loopt, gaan mensen opvallend positief op je reageren. Ze kijken, roepen je na of maken een praatje. Dat is het ‘Flower Effect’ wat we graag op een bijzondere manier willen laten zien. De reacties van voorbijgangers in de film zijn stuk voor stuk helemaal echt. Alleen Sophie en Paul zijn acteurs’’, vertelt Ivo van Orden, campagnemanager bij Bloemenbureau Holland.

Mysterieuze boeketten
De film staat op Mooiwatbloemendoen.nl en haar drie varianten in de andere kernlanden: Funnyhowflowersdothat.co.uk, Lajoiedesfleurs.fr en Tollwasblumenmachen.de. Bij relevante bloggers en de redacties van internationale off- en online vrouwenmagazines zijn mysterieuze boeketten bezorgd. Aan het boeket zit, net als in de film, een kaartje met op de voorkant de tekst ‘For you’. Op de achterzijde staat de boodschap ‘Kijk op Mooiwatbloemendoen.nl’.
Met dit gebaar wil Mooiwatbloemendoen.nl de bloggers en redacties stimuleren om over de film te gaan schrijven. Via Facebook, Twitter (#FlowerEffect) en verschillende videoplatformen wordt de film onder een breder publiek verspreid.

Bron en foto’s: Mooiwatbloemendoen.nl