Branchevereniging VBW toert in september door het land om bloemisten te informeren over het veranderende koopgedrag van de consument. Ook krijgen bloemisten informatie over de plannen voor ’Mijn Bloemist’.
Het verhaal over het veranderende koopgedrag van consumenten zoomt vooral in op de verschuiving naar online. VBW reikt aanwezige bloemisten ideeën aan over hoe de (online) consument te bereiken. Ook licht de branchevereniging toe welke ondersteuning zij daarbij aanbiedt.
Mijn Bloemist
Tijdens de tour wordt teruggeblikt op de eerste 2,5 jaar van het consumentenlabel ’Mijn Bloemist’. Aansluitend presenteert VBW de nieuwe plannen en campagnes. De verkiezing ’Mijn Bloemist van het Jaar 2013’ krijgt een vervolg. Wat er precies staat te gebeuren rondom de verkiezing ’Mijn Bloemist van het Jaar 2015/2016’, komt eveneens aan bod.
Data en locaties
Overzicht van de VBW-najaarstour:
Woensdag 3 september – FloraHolland Naaldwijk;
Maandag 8 september – Waterdrinker Aalsmeer;
Woensdag 10 september – FloraHolland Eelde;
Maandag 15 september – FloraZon Venlo;
Maandag 22 september – Plantion Ede.
Aanmelden kan bij de VBW.