René de Visser (rechts), klant van Dille Bloemen in Breezand. ontvangt van Dille-eigenaar Pierre Bontje een reischeque voor een trip naar Malgrat de Mar. Visser, die de prijs vorige week kreeg overhandigd, was de gelukkige winnaar van de moederdagactie van FlowerQlip.
Zo’n vijftig bloemisten namen deel aan de actie van FlowerQlip. Dit bedrijf heeft een alternatief voor het traditionele bloemenkaartje. Met een smartphone, de FlowerQlip App en een speciaal kaartje bij het boeket, kan aan de ontvanger van een boeket een videoboodschap worden gestuurd.
Geloot
Alle klanten van de bij FlowerQlip aangesloten bloemisten maakten kans op een reis naar de zon.
Zij hoefden hiervoor enkel hun videoboodschap op te sturen. Hoewel de actie rond Moederdag werd gehouden, was deze bloemendag niet het thema van de wedstrijd. ,,Alle deelnemers maakten kans om te winnen. We hebben de boodschappen niet op creativiteit of inhoud bekeken, maar gewoon een winnaar geloot’’, aldus Randy Baay van FlowerQlip.