De wedstrijd van Mijn Bloemist, waarbij consumenten een make-over met bloemen en planten konden winnen van hun favoriete bloemenwinkel, is afgerond. Bloemengalerie ’t Kerkbrugje gaat de make-over verzorgen.
Mijn Bloemist organiseerde de actie om te laten zien dat de bloemist specialist is op het gebied van bloemen, planten en accessoires in het interieur. Consumenten konden een slagzin maken en aangeven waarom zij de make-over wilden winnen. Zo’n 2.500 consumenten gaven gehoor aan de oproep, die onder meer via VBW en de bloemisten zelf werd verspreid.
Favoriete bloemenwinkel
Op 5 augustus werd de winnaar bekendgemaakt: Marjolein Dijkslag uit Zwolle. Haar tekst: “Na een periode van ziek zijn, ben ik wel weer toe aan wat vrolijkheid. Het lukt me niet om het zelf gezellig te maken in huis, maar dat gaat Mijn Bloemist vast lukken!” Haar favoriete bloemenwinkel, Bloemengalerie ’t Kerkbrugje in Zwolle, gaat de make-over ter waarde van €750 verzorgen.
Succesvolle campagne
VBW vindt de make-over-actie, die liep van 21 juni tot en met 31 juli 2013, geslaagd. Volgens de bloemistenorganisatie zijn met de campagne ruim 720.000 consumenten bereikt. Ook konden diverse bloemisten zich dankzij de actie lokaal als specialist profileren, stelt VBW.
Bron: VBW