KP Holland presenteerde maandag 8 juni de nieuwe huisstijl. Ter gelegenheid van het 65-jarige jubileum besloot de directie het logo te moderniseren.
KP Holland hield maandag een receptie voor haar relaties. Aad van der Knaap, een van de directieleden, gaf aan dat samenwerking en innoveren een van de belangrijkste peilers zijn voor een gezonde onderneming. Ook stelde hij dat de combinatie jonge en bloeiende planten goed werkt. „Door onze eigen productlocaties kunnen we voorkomen dat klanten de proeftuin worden. Bovendien kunnen we gerichter veredelen.”
Lucas Vos, directeur FloraHolland, gaf aan dat KP Holland het eerste bedrijf was dat hij bezocht. Hij ervaart dat veel ondernemers het moeilijk hebben. „Ook moeten we ons afvragen of de logistieke modellen toekomstbestendig zijn. De kosten zijn te hoog”, zo sprak hij zijn zorgen uit.
Het vizier van Vos ligt de komende jaren ook op de consument. „Het mag niet gebeuren dat ze minder geld uitgeven aan bloemen en planten. Ik ga nu iets heel gevaarlijks zeggen. Ik vind dat ik recht heb op de bonus als ik die bloemen en planten weer op één krijg”, zo sloot hij zijn toespraak lachend af.
Tot slot gaf illusionist Robert de Vries een optreden. Hij onthulde de nieuwe huisstijl van KP Holland.