’FloraHolland Seasonal Trade Fair was inspirerend’

Royal FloraHolland is tevreden over de deze week gehouden Seasonal Trade Fair in Naaldwijk. De veiling spreekt van een inspirerende start van het voorjaar. De beurs trok ruim 3.000 bezoekers, een vergelijkbaar aantal als vorig jaar.

Royal FloraHolland zegt dit jaar de combinatie Seasonal Trade Fair en Florist Event verder te hebben uitgebouwd. Vorig jaar was de TradeFair voor het eerst in combinatie met het Florist Event. De veiling noemde de beurs met 3.000 bezoekers goed bezocht.

Doel van het Florist Event is een inspirerende plek te zijn waar interactie tussen bloemisten en kwekers centraal staat. Die opzet is volgens de veiling geslaagd. Samen met ketenpartners als Flower Factor, VBW, VGB, Bloemenbureau Holland, FHKN en Chrysal is er twee dagen lang zoals de veiling het noemt ’een spetterend programma neergezet dat door bezoekers hogelijk werd gewaardeerd’.

Aandacht van media
Diverse media toonden belangstelling voor de beurs die op 9 en 10 maart in Naaldwijk werd gehouden. Vrouwenblad Viva maakte woensdagavond een reportage van vrouwen in de sierteeltsector en Het Algemeen Dagblad plaatste een panoramafoto van de beurs. Ook tv-programma Goedemorgen Nederland bracht donderdagochtend live verslag vanaf de beurs.